top of page
AEnB2UoKsewb9Q91J3tpqsdQW4sVXoyfK0rjwvA7

Referenssit

Mojibake Median toteuttamat verkkosivut, yritysilmeet ja brändiuudistukset, printtimatriaalit ja markkinointikampanjat – katso täältä esimerkkejä, miten olemme auttaneet asiakkaitamme saavuttamaan enemmän näkyvyyttä ja vahvistamaan kilpailukykyä. 

Jaamme tänne muutaman esimerkin, miten yhdestä toimeksiannosta on on kehittynyt laajempi brändin ja markkinoinnin kokonaisuus. 

Haluatko olla seuraava referenssimme?

Ota yhteyttä ja kerro miten voimme vahvistaa sinun yrityksesi näkyvyyttä

Blue White Innovations verkkosivun uudistus
Blue White Innovations esite

Blue White Innovations

Brändin uudistus, uudet verkkosivut, käyntikortit, esite, verkkosivuston sisältö ja palvelukuvaukset sekä lyhyt ohjevideo palvelunhallintatyökalun käytöstä.

Blue White Innovations on IT-alaan erikoistunut startup yritys, jonka päätuotteena on ITSM palvelun- ja projektihallinnan työkalut, sekä projektihallinta palvelut. 

 

BWI tarvitsi uudet responsiiviset verkkosivut, sekä yhtenäisemmän brändi-ilmeen. 

Suunnittelimme brändiuudistuksen olemassa olevan logon värimaailman ja fonttien mukaisesti. Kotisivujen suunnittelussa tyylin toiveena oli asiallinen, rento ja ei liian konsulttimainen ilme.

 

Verkkosivujen sisältö ja palveluiden selkeyttäminen sekä kuvaukset tehtiin tiiviissä yhteistyössä yrittäjien kanssa. 

Sivusto rakennettiin Wix Editor X alustalle. Verkkosivustolle laitettiin sisältösivujen lisäksi lomakkeita, lakisääteinen evästebanneri, upotettu ajanvarauskalenteri sekä ohjevideo Atlassian Jira käytöstä. Sivustolle on tehty perustason SEO optimointi ja meta-kuvaukset.

Lisäksi tehtiin yritykselle uudet käyntikortit ja esite messukäyttöön. 

BWI Verkkosivuja pääset katsomaan www.bwi.fi

BWI käyntikortin suunnittelu

Experience Bowhunting Club

Verkkosivujen uudistus, dynaamiset tapahtumasivut verkkosivuille, blogi, yhtenäinen brändi-ilme, esitteet, mainokset, asiakasrekisteri, tapahtumiin ilmoittautumisen ja laskutuksen automatisointi

Aikaisemmin eri julkaisujärjestelmällä tehtyjen verkkosivujen muokkausmahdollisuudet oli liian rajallisia. Yhdistyksen koko ja sitä myötä myös tarpeet ovat vuosien varrella kasvaneet, ja sivuston laajentamismahdollisuus on tullut ajankohtaiseksi.

 

Verkkosivut rakennettiin uudestaan Wix Editor X alustalle, edellisen sivuston ulkonäköä säilyttäen. Pieniä muutoksia tehtiin fontteihin ja väreihin, yhtenäisen ja logoon sopivan tyylin saavuttamiseksi.

 

Muutaman vuoden yhteistyömme aikana ollaan laajennettu sivustoa, lisäämällä sivuja ja elementtejä, blogi sekä helposti ylläpidettävät dynaamiset tapahtumasivut. Tapahtumiin ilmoittautuminen, laskutus ja asiakasrekisterin ylläpito tapahtuu erillisen ulkoisen järjestelmän kautta, mikä on yhdistetty toimimaan sivuston omien automatisointien kanssa. 

Sivustolla on useita käyttäjiä sekä blogin kirjoittajia, joten jokaiselle käyttäjälle oikein räätälöidyt muokkausoikeudet ja tekninen tuki ovat erittäin tärkeitä. 

Experience Bowhunting Club verkkosivuja pääset katsomaan www.bowhunting.fi

Lisäksi ollaan tehty Experience Bowhunting Clubille esitteitä, mainoksia sekä koulutusmateriaaleja. 

Experience Bowhunting Club nettisivujen uudistus
EBC juliste
EBC mainos 1
Ebc Mainos 2
Taksi ja tilausliikenne A.Arvela logon ja verkkosivujen uudistus Mojibake Media
Taksi ja tilausliikenne A.Arvela käyntikorttien suunnittelu Mojibake Media
Arvela käyntikortti 2

Taksi ja tilausliikenne A.Arvela

Yritysilmeen ja verkkosivujen uudistus, dynaamiset tapahtumasivut verkkosivustolle, sisällöntuotto ja kuvien käsittely, käyntikortit.

Taksi ja tilausliikenne A.Arvela on pirkanmaalainen kuljetusyritys, joka on alalla toiminut jo 30 vuotta. Yrityksen nettisivut oli uudistuksen tarpeessa, samoin käyntikortit ja logo.

Yrityksen kalustolla oli erilaiset logot ja värit kuin verkkosivuilla ja muussa markkinoinnissa. Lähdettiin suunnittelemaan uutta yritysilmettä kaluston värien ja fonttien mukaiseksi. Alkuperäisiä tiedostoja ei pystytty käyttämään ja yrittäjä ei täsmälleen samanlaista toivonnutkaan.

Verkkosivuston suunnittelussa tärkeintä oli selkeys ja korkeat kontrastit (saavutettavuus). Myös sivuston ylläpidon ja päivittämisen helppous oli yrittäjän toiveena.

 

Iso osa yrityksen palvelutarjonnasta on valmismatkat. Laitoimme verkkosivustolle dynaamiset tapahtumasivut, mitkä luo uusista tapahtumista automaattisesti erilliset sisältösivut ilmoittautumislomakkeineen. Uuden tapahtuman luominen vaatii vain tietojen kirjoittamisen taulukkoon ja kuvan lisäämisen. Erillistä muotoilua ei asiakkaan tarvitse tehdä. Tapahtumaan ilmoittautumisesta tulee yrittäjälle tiedot sähköpostiin.

 

Rajoitetut päivitysoikeudet antoi asiakkaalle mielenrauhan, että sivustoa ei pysty vahingossa muuttamaan. Isommat muutokset ja päivitykset tehdään tilaustyönä asiakkaan puolesta. 

Taksi ja tilausliikenne A.Arvela verkkosivuja pääset katsomaan www.tilausliikenne.net

Menninkäisen Taikapaja

Brändikokonaisuus (visuaalinen ja verbaalinen), brändikirja, logo, tekstit ja kuvien käsittely, palvelukuvaukset, integroitu ajanvaraus, kurssialusta ja blogi. 

Menninkäisen Taikapaja tarvitsi kokonaisen brändin ja yrityksen tyylin. Toiveena oli hempeä luonnollinen värimaailma selkeillä kontrasteilla, vihreät, keltaiset ja violetit sävyt. Fontti valittiin taiteellisuuteen tai vanhaan aikaan viittaava. Yrityksen verbaaliseksi tyyliksi kehitettiin hieman tarunomainen ja salaperäinen, mutta kuitenkin asiallinen ja faktapohjainen. 

Logossa käytettiin samoja toivottuja sävyjä, ajatuksissa Suomen luonto, iloinen tyyli ja yksinkertaisuus. Tuloksena mustikanoksa violeteilla marjoilla, vaaleankeltainen aamuaurinko taustalla. 

Verkkosivusto on rakennettu Wix Editor alustalle ja on tarvittaessa laajennettavissa. 

Nettisivujen tekstit ovat kirjoitettu yrityksen tyylin mukaisesti, mutta kuitenkin hakukoneoptimoidusti, luontaishoitoalan hakusanoja ja tärkeitä termejä korostaen. 

Sivustolle on tehty perustason SEO (hakukoneoptimointi) ja Meta-kuvaukset, sekä optimoitu saavutettavuuden vaatimuksien mukaisesti. 

Verkkosivustolle on lisätty blogi ja verkkokurssialusta, sekä maksuintegraatiot ajanvarausjärjestelmään ja verkkokurssialustalle. 

Kokonaiseen brändipakettiin kuuluu vielä yhteensopivan some-tyylin suunnittelu (profiilikuva, kansikuva ja muutama julkaisupohja), digitaaliseen markkinointiin 2 mainospohjaa, esite- tai kuvastopohja, käyntikortti.

Menninkäisen Taikapaja kotisivut
Koulutettu hieroja verkkosivu Mojibake Media

Koulutettu hieroja

Uudet verkkosivut nopealla aikataululla

Yrittäjä tarvitsi nettisivut nopeasti ja edullisesti. Hänellä oli selvä visio värimaailmasta ja kuvien tyylistä, sekä sisältö valmiina. 

Nämä sivut on rakennettu Wix Editor alustalle ja valmistui julkaisukuntoon muutamassa päivässä, parin muutoskierroksen jälkeen. Sivuston pohjalla on käytetty hieman valmiita osioita, mitä muokattiin tyyliin sopivaksi. Sivustolle on yhdistetty ulkoinen ajanvarausjärjestelmä.

Tämä vaihtoehto sopii erinomaisesti pienen budjetin sivustoksi, missä asiakkaalla on aineisto valmiina ja mitään erikoisia lisäosia tai integraatioita ei tarvita. Sivusto on kuitenkin helposti laajennettavissa yritystoiminnan kasvaessa ja tarpeiden muuttuessa. Tämäntyyppisille verkkosivuille pystyy helposti lisäämään verkkokaupan, ajanvarausjärjestelmän, dynaamiset sivut tai blogin. 

Sivustoa pääset katsomaan täältä

Bellamia Studio

Kokonainen yritysilme, logo, verkkosivut, esitteet, mainokset, käyntikortit, sisällöntuotto ja kuvien käsittely, Google ja Facebook markkinointi, hakukoneoptimointi SEO

Bellamia Studiolle suunniteltiin kokonainen brändi ja markkinointi. Tyylitoiveena oli selkeä, vaalea ja naisellinen. 

Bellamia logo koostuu kahdesta osasta - tuotteiden logo pelkällä nimellä ja studion logo erottuvalla fontilla. 

Kauneushoitolan verkkosivustolla on haluttu tuoda esiin melko laaja erilaisten palveluiden valikoima selkeästi, kategorioiden mukaan, mistä jokaisen kategorian palveluista on vielä erilliset sivut palvelukuvauksineen. Jokaiselta palvelusivulta pääsee helposti varaamaan ajan sivustolle integroidun sähköisen ajanvarauspalvelun kautta. Sivustolla on myös kategorioiden mukaiset hinnastosivut. 

Yritykselle ollaan tehty vuosien varrella useita julisteita, esitteitä ja mainoksia, sekä huolehdittu sekä orgaanisesta että maksetusta markkinoinnista Googlessa ja Facebookissa. Lisäksi ollaan toteutettu brändin mukainen ammattilaistuotteiden verkkokauppa Shopify alustalle.

Bellamia juliste
Bellamia logo
Bellamia juliste 2
Arvela vaalisivu Mojibake Media

Markkinointimateriaalit vaalikampanjaan

Verkkosivut ja markkinointimateriaalit vaaliehdokkaalle

Kunnallisvaalien lähestyä toteutettiin paikalliselle poliitikolle omat vaalisivut ja markkinointimateriaalit.

Kotisivut on rakennettu Wix Editor alustalle. Sivuston värit määräytyi puolueen värien ja graafisen ohjeen perusteella. Suunnittelussa tärkeintä oli helppo ja selkeä navigointi sekä helppo päivitysmahdollisuus.

Verkkosivut julkaistiin ennen vaalikiertueen alkamista, joten oli erittäin tärkeätä, että asiakas pystyy kiertueen ajankohtia, paikkoja jms tietoja julkaisemaan helposti ja nopeasti, ilman ylimääräisiä verkkosivujen muokkaus- tai hallintotaitoja. Rakennettiin sivuston hallintapaneeliin tietokanta, minne asiakas kirjoitti tiedot uusista tapahtumista. Tiedot ilmestyy sivuille oikeisiin paikkoihin oikein muotoiltuna automaattisesti. 

Lisäksi suunniteltiin ja toteutettiin asiakkaalle some-mainokset, esitteet, vaalikampanjan liput ja roll-up.

 

Kaikki markkinointimateriaalit tilattiin asiakkaan puolesta yhteistyökumppaneiltamme ja toimitettiin Postin kautta valmiina pakettina. Tämä säästi kiireiseltä asiakkaalta arvokasta aikaa. Teemme yhteistyötä usean printtitalon kanssa ja kauttamme saat markkinointimateriaaleille aina parhaan laadun kilpailukykyisella hinnalla. 

Sivustoa pääset katsomaan täältä

Arvela vaalikampanjan lippu - Mojibake Media
Arvela vaaliesite - Mojibake Media
Vaalitilaisuus Pälkäneellä some mainos
Arvela roll-up Mojibake Media

Miten voisimme palvella sinun yritystäsi?

Pyydä tarjous tai kerro meille haasteestasi. 

bottom of page